Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Simning och Ben&Jerry

Publicerad 2006-10-05 21:17:10 i Skriverier,

Wohoo, imorgon är det fredag igen! Fast jag kommer att ha ont i hela kroppen... Mestadels nacken skulle jag tro. Anledningen till detta är då att jag var och simmade idag. Utan att stretcha efteråt. Pucko. Men men, det var härligt och uppiggande för kropp och själ. Än gladare blev själen när jag senare såg en miljon snygga skor i en butik som inte var alldeles förskräckligt dyra. Ska nog ta ytterligare en titt på det i helgen, då är jag ensam hemma så jag kan passa på att ha en egen lyxhelg! Skämma bort mig själv. Nu vet jag inte hur mycket lyx min plånbok tillåter, men ett och annat fynd ska jag väl lyckas göra? Jag har redan laddat upp med underbar Ben&Jerry glass i kylen:


Underbart! Längtar redan.

Dessutom har jag lyckats få tag på, tack vare ovärdeliga kontakter, låtarna som finns på CD singeln jag lyckades gå miste om på Tradera tidigare! Lycka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela