Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Pain...

Publicerad 2006-10-18 15:41:52 i Skriverier,

Aaaaaaah lite träningsvärk man har... Aj aj aj. Var på ett pass Friskis&Svettis igår och det var ett tag sedan jag rörde på mig (varför kom jag egentligen av med min löpning??) Sweet sweet pain... Lite tråkigt att knät inte känns helt ok heller. Men men, jag antar att jag får stå ut med den känslan om jag ska spela fotboll igen.

Jag hittar så fina skor på Tradera jämt, men jag blir överbudad hela tiden och jag har faktiskt ingen lust att betala halvdyra pengar för skor jag aldrig testat. Någon måtta får det vara.
Fast jag är lite sur över att jag gick miste om dessa: Jag menar, 65 spänn - vad är det?


Fnular på dessa sötisar, får se om jag lägger ett bud eller ej:


Och dessa är ju bara för sköna! Lite för rosa för min smak kanske...



Väntar fortfarande på mitt paket... Frustrerande!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela