Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Magnus Tingsek

Publicerad 2006-10-22 12:35:55 i Musik,

Tradera kommer bli min död. Eller åtminstone det som knuffar mig utför ruinens brant en vacker dag.
Det finns ju så mycket roliga saker! Så billigt.
Men många bäckar små... blir inte billigt i längden. Aja, jag tror starkt på självbortskämning och att dämpa sina lustar när de tränger på - so be it med ett par skor eller en skiva. Amen.

Senaste inköpta skivan  till min samling är underbare Magnus Tingseks nya "World of its own" som släpps på onsdag.
tingsek 
Ser fram emot den.

Magnus första soloalbum "Tingsek" har spelats flitigt sedan det släpptes 2005.

 
Annars har jag mest sett Magnus bror - Anders Tingsek eftersom han är och alltid har varit Christian Kjellvanders ständige följeslagare:


Även Magnus var ett tag en del i Christians band "Loosegoats" som lade ner för 5 år sedan. Det hade varit kul att se. Kanske hade de fått plats tre i en sådan låda?

Kommentarer

Postat av: sanne

Publicerad 2007-06-09 20:49:16

älskade magnus, den bästa musikern i vår tid - och lätt härligaste människan

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela