Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hallelujah moment!

Publicerad 2006-10-08 17:33:22 i Skriverier,

Jag har gjort det igen...
Åkte till Farsta C med syfte att se om jag hittade några byxor eller en kjol på Indiska, eftersom jag hade 25% rabatt där .
Istället kom jag hem med ett par skor från en helt annan affär och ett glasögonfodral (dock från Indiska!)

Jag kunde inte motstå frestelsen att gå in i skoaffären - jag skulle ju bara titta... Jag hittade inga bra skor och var på väg ut - då plötsligt, som Kishti skulle säga "A Hallelujah moment!" Ett par skönheter uppenbarades framför mig och jag var tvungen att pröva hur de satt på.
Och som de satt. Perfekta. Jag är mycket väl medveten om att jag kommer få ont i fötterna av dessa, men så är det inte meningen att jag ska gå milslånga promenader i dem heller...


Fina va?


Dessutom har jag hittat en sida på nätet där det säljs fina clips örhängen! En guldgruva för mig som inte kan ha örhängen och bara hittar asfula tantclips i vanliga affärer. Kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela