Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Åre

Publicerad 2013-03-25 18:20:00 i Sport,

Jag kan inte säga detta nog med gånger, men jag älskar verkligen att åka slalom. Det finns ingenting, absolut ingenting, som kan mäta sig med att stå högst uppe på fjället och se ut över vidderna. Snön faller lätt, solen lyser där bakom molnet, tittar fram ibland och hela världen står still. Att befinna sig högt uppe bland fjälltoppar med ett par slalomskidor under fötterna - det är ofattbart sagolikt. Det går inte att beskriva för någon som inte upplevt det själv. Jag blir lika hänfört stum varje gång, känner hur liten jag är på Jorden. Liten, men mitt bland det vackraste som finns.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela