Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Ai se eu te pego

Publicerad 2012-06-20 23:14:10 i Musik,

...och apropå ingenting.

Vårens mest spelade låt på radio, "Ai se eu te pego" med brasilianske Michel Teló har väl knappast undgått någon. Vad jag däremot missat är hur denne Michel ser ut. Inte någonstans har jag sett en bild på honom, har bara hört låten 700 gånger. Men så idag! Jag snubblade över videon, och trodde först att det var en "fanvideo"- en person som mimade till låten.
Tsss, snacka om bortgjord.

Jag hade föreställt mig Teló typ Gael Garcia Bernal-aktig:

+ lite brasiliansk strandraggarstil.

Inte såhär!


Snacka om att få sina fördomar på skam.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela