Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

29

Publicerad 2012-02-29 22:16:05 i Skriverier,

Sedan jag föddes har jag upplevt 7 stycken 29 februari. Rätt märkligt fenomen det där; en dag som kommer och går. Jag förstår principen - årstiderna skulle bli förvridna om vi inte la till en extra dag vart fjärde år, men ändå... Jag är kluven. Kan inte bestämma mig för om den 29e februari är rock´n roll eller schottis. 

Hur som helst.

2012 års upplaga av skottdagen kommer bli ihågkommen som dagen då Zlatan äntligen visade vilken överlägsen spelare han är i svenska landslaget igen, samtidigt som framtiden Guidetti gjorde debut. Så... rock´n roll 2012!


Ibra & Guidetti

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela