Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Råsunda, 1 april 2012

Publicerad 2012-04-02 19:54:07 i Sport,

Såg AIK spela 0-0 mot Mjällby i den sista premiären någonsin på Råsunda igår. Vid avspark började snön yra omkring, och tyvärr värmde inte spelet något vidare. Snubben framför mig satt bokstavligen och skakade av köld i 2 timmar. Orutinerat. Jag hade helgarderat med vantar, halsduk och asful AIK mössa. Det var ett genidrag.
Det var 1 april igår, men det enda skämtet jag gick på var tyvärr matchen... Visst, 1 poäng i en premiär är inte skit, men tyvärr ser jag inte hur det ska kunna bli bättre just nu.

Desto roligare var det att ta emot spelarbussen när den kom till Råsunda, 1½ h innan avspark.


Roligaste AIK match igår var således AIK-Skellefteå på Hovet. Grymt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela