Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Morgonstund har tennis i mund

Publicerad 2009-01-28 14:49:55 i Sport,

Imorse var jag med om en uppenbarelse.
Jag satt och tittade på Australian Open, Nadal vs Simon. Jag drack min juice och åt min skinkmacka och skorpa och ägg och fil. Men något stämde inte, något var helfel och hjärnan förstod inte  vad det var. En känsla av olust smög sig på. Nä, mackans fel var det inte. Inte äggets heller.
Men så plötsligt, efter någon minut av total förvirring och oklarhet smällde det bara till!
Hallelujah-moment! Uppenbarelse! Hjärnlugn!

Såhär har det sett ut de senaste åren när Rafa spelat
  

Och idag alltså
 


En uppenbarelse i t-shirt. Nadal spelar i t-shirt!
Jag trodde knappt det var sant.

¡Vamos Rafa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela