Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Fredag och lördag

Publicerad 2009-01-31 23:50:36 i Skriverier,

Gårdagen var himlans bra: försenat födelsedagsfirande för och hos Johanna där det serverades finfin mat och tjusig tårta. Tyvärr glömde jag ta kort på den tjusiga tårtan i orört tillstånd, men jag tycker den ser jäkligt smarrig ut  även i nästan uppätet tillstånd...

Voilá


Efter tårta och obligatoriskt YouTubeande på Johan Glans, följde ölhäng på Söder där vi upptäckte ett (inte så nytt) ställe där ingen av oss varit tidigare. Lite mysko stängningstid bara, klockan 02... Men det var bra, då kom jag hem i human tid. Nattbussen hem med Tomas Andersson Wij i lurarna var behaglig. Med musik i öronen går bussresan betydligt fortare än den brukar göra, det är ett fett plus på det.

Lördagen har inte heller den gått av för hackor, den har spenderats med mina två favoritpersoner i hela världen, Hampus & Pannkakan.

Finaste


Mina glasögon har aldrig varit snyggare


Nu laddar vi för Australian Open finalen i morgon bitti!

Kommentarer

Postat av: Nina

Publicerad 2009-02-01 12:43:35

Haha, Nea helgalen när hon såg sig själv på datorn!

Postat av: Emma

Publicerad 2009-02-02 08:56:09

Haha, lilla pluttan!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela