Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Män som hatar kvinnor

Publicerad 2009-02-23 21:43:33 i Skriverier,

Den gamla ångestdimman har dragit förbi, hemtentan gick bra. Nya dimmoln tornar tyvärr upp sig i horisonten. Jag hatar att ständigt känna att något är ogjort. Något ska läsas, något ska skrivas, något ska fixas, något ska tänkas, något ska och ska och ska.
Och alltid är något ogjort.
Förbaskat.

Brandlarmet i skolan gick idag. Det var spännande. Alla var glada att slippa ifrån seminariet, det katastrofala. Fast läraren (B!) tyckte att vi kunde gå tillbaka in om det bara brann lite.

Jag och Nina såg Män som hatar kvinnor idag. Jäkligt bra var den. Obehaglig, fast med lätta inslag. Bra mix, fina bilder. Jag var från början oerhört fientligt inställd till Noomi Rapace. Men hon var grym. Jag kapitulerar.

Kommentarer

Postat av: Martina

Publicerad 2009-02-23 21:58:48

åh, var du på en förhandsvisning?

Jag ska gå på fredag :)



Här kommer en liten utmaning:

Gå in i mappen "Mina bilder" på din dator. Gå till 6:e mappen och därefter väljer du det 6:e kortet. Visa den i din blogg och skriv något om det! Invitera 6 stycken nya att vara med på utmaningen, länka till dom och låt dom veta att dom är utmanade!



Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela