Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Johnny Cash vs Petter Hansson

Publicerad 2008-09-07 21:59:43 i Skriverier,

En vecka har gått sen sist, lite nytt har hänt.
Skolan har kommit igång på riktigt, vi hade vår första redovisning i fredags och det gick bra.

Jag & Steffi var ute i fredags, det var nice. Liveband spelade och jag blev lycklig när de körde min request Johnny Cash. (Har jag någonsin vågat mig på en request förut? Jag blev överraskad när jag helt plötsligt hörde mig själv utropa - Johnny Cash!) De spelade I walk the line, som jag haft på hjärnan de senaste veckorna eftersom jag är mitt uppe i läsandet av hans självbiografi. Mycket bra.

Mindre bra var Sveriges VM kvalmatch mot Albanien i går.  Ska man man inte kunna kräva av en landslagsback att han kan passa en boll åtminstone 20 meter? Eller vad säger du, Petter Hansson?
Åt helvete är passningsskickligheten i den svenska backlinjen, jag förstår att Zlatan till slut lackade ur. Det måste vara som att komma från Inter till, tja... svenska landslaget. Milsvida skillnad.

Detta är dock så bra att man kan gråta en skvätt

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela