Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Nässpraydöden

Publicerad 2008-09-23 19:19:12 i Skriverier,

 - tänker jag ej låta inträffa!

För många gånger har jag alltför lättvindigt plockat fram den lilla flaskan med de magiska dropparna.

Två små puffar och ditt helvete är över.

Men.

Jag har en tendens att alltid bli sprayjunkie när jag väl börjat. Och det är ett helvete att trappa ner. Till slut kan man inte gå och lägga sig innan man inhalerat. Andnöd.

Efter två månader har man inga slemhinnor kvar. Bara en sprayburk med de där sista fem dropparna man aldrig får ut.

Så när jag nu går en match mot förkylningen tänker jag vara grym. Ingen nässpray här inte.

Pepp pepp!

Så bra

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela