Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Var det allt?

Publicerad 2008-10-17 14:43:10 i Skriverier,

Så, nu är tentan avklarad. Den där tomma känslan som alltid brukar infinna sig efteråt har inte riktigt nått mig än. Eller så beror det på att tentan i sig var något av en besvikelse. Jag kunde så mycket mer (well...) än det som det frågades om. Kändes det som i alla fall. Så all den överflödiga informationen finns fortfarande kvar i skallen, den fick aldrig komma ut.

Fast det kanske är en bra sak? Betyder kanske att det kommer hålla sig kvar därinne, till skillnad från en del andra tentor jag gjort där man bara rapar ur sig namn, händelser och årtal (ahh, sweet momories av förra årets historietenta) Efter den blev jag sjuk. På riktigt sjuk. Jag fick halsfluss och var däckad i en vecka, liksom flera av kurskamraterna.
Det kommer inte hända idag.
Herakleitos och Empedokles forever in my heart!

Tenta-öl blir det ikväll.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela