Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Jag sprang på en hjälte

Publicerad 2008-05-04 17:47:18 i Skriverier,

Jag är fortfarande glädjeyr efter matchen i fredags. Något som också påminner mig om matchen är värken. Den härliga träningsvärken. I mage, rygg, ljumskar, fotsulor(!) och ben. Ahhhh, sweet sweet pain.
Jag har dessutom varit ute på cykeltur två dagar vilket resulterat i värk i baken. Så just nu är jag en vandrande värk, men det är helt ok.

Igår såg jag världens sämsta film på bio: Doomsday.  Den var så dålig att man inte ens kan säga att den var så dålig att den blev bra, så att säga. Fruktansvärd kalkon.

Desto bättre var vädret, tack och lov. Åt middag vid Medis uteservering och njöt av rosé, sol och en överförfriskad bordsgranne som i två timmar snackade skit om arbetskamraterna Lasse och Gunnar. Orsaken till hans upprördhet var att de två snackade så mycket skit. Kasta sten i glashus heter det va...

Roligt var också att jag sprang in i Lucas Valdemarin på Drottninggatan. Det var stort.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela