Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hockeyguld och Musikguld

Publicerad 2008-05-18 23:35:09 i Skriverier,

Vilken grym hockeyfinal det blev! Jag sade innan nedsläpp att ryssarna skulle vinna och det var väl första gången jag lyckats pricka in ett hockeyresultat... Grymt spännande var det, fast man kan ju inte låta bli att tycka lite synd om kanadensarna. Hemmaplan och allt.

Mamma var fascinerad över att ryssarna blev så glada... "Förr i tiden rörde de inte en min"

Fantastisk duett med Kjellvander-Järvinen imorse. Man blir ju nästan knäsvag. Imorgon ser jag dem live. Dessutom joinar Tingsek upp - hur bra kommer inte det bli!?



uppdate: nu även på YouTube!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela