Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Vi är klara

Publicerad 2008-03-17 17:20:04 i Skriverier,

Måndag igen och granskninguppgiften är inlämnad, vår lilla bebis är nu bortlämnad, efter veckor av slit och pill. Återstår att se om den blir slaktad på onsdag. Big scary opponering. Att min lilla grupp dessutom ska hålla föredrag a la talkshow style gör mig ju inte mindre nervös heller. Jag hatar teater. Att spela själv alltså. Jag känner skräck.
Överlever jag onsdagen väntar sedan plugg plugg plugg och tenta som påskpresent.

Vi fick tillbaka förra tentan idag och det var otroligt skönt att jag klarade båda delarna! Nu behöver jag inte gå och ha ångest över omtenta i alla fall. Fantastiskt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela