Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Melodifestivalgenrep

Publicerad 2008-03-15 11:53:41 i Musik,

Det ska bli roligt att se Mello finalen ikväll med tanke på att jag såg den på plats igår. Genrepet. Kul! Björn Gustafsson bjuder på ett oh så vackert dansnummer... Och Luuks öppning går inte av för hackor den heller.
Min spontana reaktion igår var att BWO var bäst. Deras show kändes mest.

Roligast är när Luuk och Ola Salo ska dela ut priset till segraren och man får se en repris i slowmotion av hur det gick till förra året när The Ark skulle få priset av Carola... ha ha ha! Komik.

Sibel sjöng fantastiskt fint igår, jag tyckte hon utklassade tråkiga Sanna Nielsen. Och Christer Sjögren är ju för söt.
Men som sagt, baserat på gårdagens arenaupplevelse håller jag på BWO.

Men finast av alla var Maia Hirasawa som framförde en egen version av The Worrying kind.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela