Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Imorgon ska vi gräva

Publicerad 2008-03-04 17:47:31 i Skriverier,

Det är bara tisdag men ändå känner jag mig helt slutkörd. Har haft två långa dagar i skolan + förkylning och stress i kroppen. Var ute för första gången på länge i lördags och det tog också på krafterna. Jag var inte direkt världens piggaste människa i söndags. Och det höll i sig till måndagen och resulterade i halsont. Inte lika jävligt idag dock. Men lördagen var väldans rolig så det bjuder jag på.

Imorgon ska jag och min lilla grupp, som består av två människor till, åka till Eskilstuna och utöva some serious grävande journalistik. Tror att det kan bli bra. Hoppas på fint väder också! Det är ju för härligt när solen värmer och asfalten är torr. Man blir lite gladare i själen. Ska vi dessutom knata runt i Eskilstuna och fråga ut intet ont anande människor på stan görs detta bäst i solsken.

Såg en gammal klasskamrat i skolan idag. Det var lustigt, han såg likadan ut som när vi var 15. Gör jag också det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela