Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Poppies and Peonies

Publicerad 2008-01-14 19:54:24 i Musik,

Om några minuter bänkar jag mig framför Idrottsgalan på TV. De senaste åren har jag varit på plats själv och bevittnat spektaklet, men det blev inte så i år. Typiskt att Zlatan bestämt sig för att komma dit bara för det.
Vilket vackert mål han gjorde igår, det är helt otroligt vad bra han är.

Satt uppe mitt i natten igår och kollade på första landskampen för i år, Costa Rica - Sverige 0-1. Ganska rolig match att kolla på faktiskt, några gjorde riktigt bra ifrån sig. Kul att få se nya namn prova på hetluften. Men man var ju lagom trött när man skulle upp idag... Sändningen slutade typ vid 01:30.

Dagens låt: Poppies and Peonies
åh så bra den är.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela