Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Inte vad jag borde göra

Publicerad 2008-01-29 23:03:39 i Skriverier,

Egentligen borde jag sitta och läsa nu. För det är vad jag måste göra. Läsa en hel massa. Tills imorgon. Oj oj oj. Varför gjorde jag det inte tidigare idag? Jag har ju trots allt varit ledig idag. Men det är just det - ledig... Man är ju egentligen inte ledig bara för att man inte är i skolan. Men det har jag inte lyckats pränta in i mitt huvud än. Istället går jag runt hemma och njuter av "ledigheten" ända tills den där jobbiga känsan kommer smygande... Hmm, vad var det nu jag skulle göra? Fan. 85 sidor tills imorgon. Med genomtänkta formuleringar och knivskarpa analyser. Tjena.

Imorgon blir en lång dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela