Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

2008 (en vecka senare...)

Publicerad 2008-01-07 20:12:21 i Skriverier,

Nytt år, nya rutiner och nytt internet.
Halledudane vilken tid det tog att få ett nytt. Visst, jag kom in i den stora bloggdvalan, men den orsakades ju av internethaveri från början.. Sen fortsatte dvalan någon vecka till, men nu är jag nog på fötter igen. Det är ju trevligt med små meddelanden då och då som man kan slänga ett getöga på och minnas vad man haft för sig. Ifall den stora minnesluckan skulle infinna sig.
På tal om fötter så har jag ont i mina. Vet inte riktigt varför, men det kan ha att göra med det nya, hälsosammare liv jag slagit in på 2008. No more slacker. Fan, i 2 år har jag varit en soffpotatis, det är hemskt. Jag har visserligen haft skäl, men nu tar jag tag i det på riktigt och inte bara i 3 veckor som förut. Jag känner mig redan piggare, men som sagt - fötterna... Ja ja, det är skit man får ta. Det ska nog gå att fixa.

Sedan den 21 december har det hänt en massa saker. Roliga och tråkiga, men nu är det 2008 och vi lämnar det således därhän.

Vi är bara 7 dagar in på detta år, men fy vad mycket sport jag sett. Helt galet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela