Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Med trötta ögon läser jag...

Publicerad 2007-09-17 21:42:28 i Skriverier,

Nu har jag läst och läst och läst... återstår bara 40 sidor, sen är boken utläst. Skulle önskat att jag fick boken för ett par dagar sedan, för den är otroligt intressant och givande. Men när man måste sträckläsa den, under tidspress och med trötta ögon får man inte ut lika mycket av den som man skulle kunna. Tyvärr. Men jag har ett par timmar på mig imorgon, dessutom ska min grupp sitta och diskutera den innan vi har seminarie, så jag tror att det kan bli ganska bra ändå.

Jag fick dessutom ett välkommet SMS i eftermiddags där det förkunnades att min andra bokbeställning nu gick att hämta ut. Så nu har jag alla böckerna hemma. Skönt. Förutom en dock. Men den borde gå att hitta på något bibliotek.

Till sist kan meddelas att Harvest Home på Bondegatan 50 är urmysig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela