Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Inte på topp idag

Publicerad 2007-10-28 18:10:27 i Skriverier,

Herregud vilken bakis&skakis dag... Men man mår som man förtjänar antar jag. Skulle egentligen ha ägnat hela dagen åt att komma igång med hemtentan som ska in på fredag, men så blev det inte. Inte alls. Scheisse. Måste verkligen ta tag i den imorgon, annars blir det lite hektiskt kan jag tro. Eller, än mer hektiskt än vad det redan är med den rättare sagt.

Gick jag med på att åka till Norge igår kväll? Jag tror inte det. Men man vet aldrig vilka av de ljusa ideer som kläcks på fyllan och villan som faktiskt koms ihåg morgonen efter... Måste nog ägna mig åt lite damage control skulle jag tro haha! Jag vågar ärligt talat inte åka till Norge med de där fyllebultarna, de har dåligt inflytande.


...och guldet gick till Göteborg

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela