Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hjärntilt

Publicerad 2007-10-03 13:13:44 i Skriverier,

Det känns som att min hjärna gör allt som står i dess makt för att inte få mig att plugga just nu... Två dagar kvar till tenta. Jag pluggade för mycket förra veckan och nu har hjärnan satt stopp, känns det som. Kan jag allt tillräckligt bra redan? Kanske. Mardrömmen är ju att sitta där på fredag och inte kunna en enda jävla fråga. Så får det inte bli. Måste plugga mer. Måste.
Först lunch. Sen det jobbiga.

Oh how I wish Friday was over... I allafall förmiddagen. På kvällen blir det partaj, inflyttnings/födelsedagsfirande. Antingen kommer jag vara glad och fira, eller så dränker jag mina sorger. Det är hugget som stucket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela