Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Vintertid = torrtid

Publicerad 2007-11-28 18:05:04 i Skriverier,

Det luktar ljuvligt gott här hemma, middagen är på väg.

Torra läppar och händer är väl ett säkert vintertecken? Jag menar, nu när all snö nästan är borta igen... Då kan man alltid lita på sin kropp liksom. Trust your instincts eller något. Kallt är det hursomhelst.

Idag hade vi det sista seminariet med läraren from hell (eller var det Vitryssland?) och det förlöpte relativt smidigt. Han har visst blivit anmäld till Kåren eftersom han varit så värdelös. Ingen struktur, ingen information och helt plötsligt en hemtenta från ingenstans (som jag, by the way, borde sätta fart med nu) Fast jag är fortfarande glad över att det gick bra med den förra hemtentan, så jag lever på det ett tag till...

Nu är det middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela