Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Jag fick inte feeling

Publicerad 2007-11-03 12:24:07 i Skriverier,

Gårdagen var en pers. Fan för hemtentor. Jag har ingen bra känsla vad gäller den. Jävla skit. Men nu är den i alla fall inlämnad och det finns ingenting mer jag kan göra åt den nu. Ser inte fram emot dagen då jag får tillbaka den dock... Återigen har jag gått och haft ångest inför något och när det väl är avklarat kommer sjukdom som ett brev på posten. Vaknade imorse och kände "nej" Fast jag tror inte att det är lika illa som förra gången då jag blev liggande i feber och halsfluss... Nu känner jag mig mest tömd på allt vad energi heter.
Kanske kan tacokalaset i eftermiddag pigga upp lite? Tjocka släkten kommer hit för att fira mamma som (snart) fyller år. Det blir härligt.

Härligt är också att Kjellvander får översvallande beröm och idel högsta betyg för nya skivan av allt och alla. Bara 4 dagar kvar till skivsläpp.

 
Fina Two Souls live

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela