Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Möhippa!

Publicerad 2007-05-14 17:17:48 i Skriverier,

Oj oj jo vilket kalas hela lördagen var. Möhippa rocks!

Efter surpriseinstormning hos den blivande bruden och champagnefrukost, åkte vi alla in till Sveavägen och Urkraft och dansade för allt vi var värda! Otroligt roligt var det. Trött blev man... Vi dansade som galningar i 1½ timme! Sedan fortsatte dagen med make-up kurs, Champagne provning, uppdrag till bruden, otroligt god middagsbuffé och slutligen - Schlager EM, med tillhörande poängsättning av Låt, Show och Look.

Det blev ju en riktig katastroftävling, eller för att citera Salo "en dyngtävling" Jag skulle kunna ägna resen av detta inlägg åt att kritisera denna "sångtävling" men jag tror att jag fick ur mig hela mitt ordförråd av svordomar i lördags, så jag nöjer mig med ett sofistikerat pinsamt. Men vi hade roligt i allafall!


The Ark rockar

Å imorgon ska gipset av!



Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-05-15 20:54:31

Ahh, Slobo! Läser att du vart rätt busy på sistonde! Måste säga att jag saknade ett inbitet schlagerfan som du att diskutera katastrofen med i lördags! Jisses alltså!! I say no more... The worrying kind låter liksom alldeles avslagen när man hör den nu.. :-(

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela