Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Imorgon smäller det

Publicerad 2007-05-11 22:02:14 i Skriverier,

Det är ooootroligt vilken outhärdlig skavsårssmärta jag tvingades utstå idag! Igen. Varför lär jag mig aldrig - inte barfota i oingådda skor... Olidligt rentutav. Återigen gick jag barfota hem från bussen. Skandal. Jag ska aldrig mer utsätta mina små försvarslösa  hälar (plåster, my ass) för denna tortyr. Pretty osmart dessutom när morgondagen inkluderar en hel del gående. Som tur är ska vi ialla fall dansa (afrikansk dans!) barfota. Thank God. Ska bara sätta ihop en fabulous dansutstyrsel också. Någon nämnde visst sarong... Hmmm. Aja, as long as jag får vara barfota!

Händer a whole lot of fun imorgon, möhippa, hockey, fotbollx2 och, sist men absolut inte minst - Eurovision! Som tur var, så är den blivande bruden en schlagernörd, så det ska vi tack och lov kolla på... Det andra får jag väl... tja, spela in.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela