Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Lund!

Publicerad 2007-03-15 12:11:58 i Skriverier,

Imorgon är dagen för vår roadtrip till Lund. Tror att jag undermedvetet går och tänker på bilkörningen, eftersom jag inatt drömde att jag var helt galen när jag körde bil... Svängde utan att blinka, rejsade asfort på slaskiga vägar. Ha ha, ska ni verkligen låta mig köra?? :P Otroligt skönt att vi slipper slaskväder och snöiga vägar! Nu kan vi istället njuta av det härliga vårvädret som vi förärats. Lovely.
Hmm, kanske ska man ta och förbereda sig lite inför morgondagen? Måste packa. Men vad ska med? Kamera. Aah, måste ladda den för bövelen! Kläder. What to wear? Bilåkarkläder... Musik. Bilgodis? Vägkarta. Det blir nog bra.
Nu står lunch på schemat.

Senaste köpta skivan - Isolation Years, Sign Sign

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-03-19 20:48:21

Vart sjutton ser du ordet förkylning här???

"öroninflammation, bihåleinflammation och lunginflammation. Amimox kan även användas för att behandla magsår, i kombination med andra antibiotika och syrahämmande medel, och angriper då bakterien Helicobacter pylori."

Beats me! Iofs är jag rätt borta just nu så jag skulle mycket väl kunna ha missat nåt..


Det var ju tur att jag inte läste din blogg innan vi åkte, då hade jag nog varit livrädd när du körde.. :-p Men vi ägde ju motorvägen Slobo! :D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela