Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Lön och kidnappningsplaner...

Publicerad 2007-03-27 13:16:39 i Skriverier,

Snacka om lycka när jag insåg att jag fick lön även denna månad! Eller, ett par tusenlappar i alla fall. Jag hade förträngt att jag jobbade ett par dagar extra. Det var ett välkommet tillskott till kassan såhär i Påsktider... Aaah, om 5 dagar är det sweet sweet skid- och skoteråkning och fjälltoppar som gäller. Underbart.

Ikväll är det dock Råsunda och Brassefotboll som gäller! Jag har planer på att, tillsammans med Emma och Tobbe ,storma planen (kallas det stormning när man bara är 3 pers?) och kidnappa Ronaldinho. Tobbe kan bära. Det skulle vara något - en alldeles egen brasse :)

Nu ska jag njuta av den fortsatta vårsolen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela