Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Hjärngympa?

Publicerad 2007-03-09 10:01:42 i Skriverier,

Nu ska jag stimulera min understimulerade hjärna med något riktigt kreativt! Jag ska baka riktiga chokladmonster till muffins! Mmmm, lovely. Jag blev så inspirerad igår när jag var hos min bror och pratade om bröllopstårtor... Shit, snart är det bröllop - roooligt! Vad som också ska bli roligt är den stundande brudtärneklänningsprovningen :) Eller, just nu ser jag fram emot den, sen vet man ju aldrig hur man känner sig när man väl står där i provhytten, blek och jävlig med ett par extra otränade kilon på oväntade ställen... Att prova kläder kan vara ett riktigt helvete. Men det ska nog gå bra. Jag ska gymma idag dessutom. Ha ha, en dags träning gör susen fram till juni! Ska komma igång igen med gymmet - kom av mig helt i flera veckor när jag åkte på den andra omgången av min förkylning från hell. Åt superpenicillin i en vecka, men jag kan ju inte jublandes konstatera att det var särskilt effektivt.

Nu blir det bakning!

Little Sparrow - Dolly Parton
Bäst

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-03-11 21:49:32

Men man kan väl inte äta pencilin mot förkylningar? D e ju virus...:-s

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela