Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Finaldans & packning in i det sista...

Publicerad 2007-03-30 22:49:31 i Skriverier,

Wohoo, min favorit från första början - Martin, gick och vann Let´s Dance! Heja heja heja! Han var grym idag. The kålmask dance var spiken i kistan tror jag. Imponerande.

Annars har dagen mest bestått av gosigos med min lilla Pannkaka, aka Nea.  Har även försökt hinna med lite planering och packning... Åker imorgonbitti. Det ska bli så otroligt härligt - fjälluft gör en alltid gott! Ska packa det sista nu. Alltid ute i sista minuten, yes. Det funkar bäst för mig.

Adios - nu blir det snö och höga fjäll i 8 dagar! Underbart.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela