Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Bröllop & Midsommar

Publicerad 2007-06-21 11:30:05 i Skriverier,

Jag börjar återhämta mig efter bröllopet i lördags nu, ha ha! Ett underbart fint bröllop och en sjukt bra fest, det hade inte kunnat bli bättre. Eller jo, mina fötter hade förstås kunnat må lite bättre dagen efter, men va fan, det är sånt man får ta.

Vet inte riktigt hur det gick till, men jag lyckades boka in två Gröna Lund besök på tre dagar... Det första är avklarat, det andra blir ikväll, sen åker jag direkt till landet med tåget (eller får jag kanske låna en bil?) för att fira Midsommar! Härligt härligt. Kanske blir det t.om badande?

En Midsommarnattsdröm

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela