Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

...och den fjärde heter Tom...

Publicerad 2007-07-28 22:15:55 i Skriverier,

Blev kompis med en kattunge som hette Tom idag. Han var svart och vit och jamade sådär tunt som bara ungar gör. Han blev väldans förtjust i vår tvättkorg. Vår vänskap resulterade även i tre snirkliga rivmärken på min hals. Ahh, katter.

Lyssnade på en gammal spelning med Weeping Willows på radion idag. Mycket, mycket bra. Sen följde en hätsk diskussion och mycket hummande och utrop som lät "tyst! jag tänker!", när familjen försökte komma på hur Magnus Carlsons "Jag ber dig" låter... God bless the internet.

Blir nog en till vända till landet imorgon. Får se hur länge. Ett par dagar. Sola bada sola bada. Förhoppningsvis.

Och så har Ljungberg redan nätat för West Ham! Känns så konstigt att se honom i andra färger än de röda. Men jag hoppas det går bra för honom - Ett EM väntar nästa år, med honom som kapten. Kan bli hur bra som helst. Dit ska jag.

Å äntligen har Musse satt nytt svenskt rekord på 3000m hinder. Det var på tiden! Det tog bara 31 år...

Härliga tider

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela