Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Still lock in my öra.

Publicerad 2007-01-20 13:28:36 i Skriverier,

Örat vägrar ge med sig. Allt jag hör, måste fortfarande filtreras genom ett  hopplöst lock som stänger ute hälften av min hörkapacitet... Även näsan är igenbommad. Igårkväll var jag dessutom säker på att jag fått halsfluss, eftersom den ena halsmandeln (vilket underbart ord) gjorde ont som ett h*vete.
Men men, vi går mot ljusare tider va? Jag är dessutom ledig på måndag eftersom jobbet har planeringsdag, så jag får en extra dags vila. Behövlig.

Snö har det kommit också. När jag anlände till jobbet igår runt 08:00 var det inte en enda snöflinga på backen. 45 minuter senare, när frukosten var avklarad och vi skulle gå ut, var det helt vitt ute! Mysigt med snöyra. Stackars barn som fryser bara... "Bära! Bära! Fryser! Gå in! Gå in! Fryser!" är typ vad man hör...

Fick hem ett par superfina lila pumps som jag köpte på Tradera i veckan. Gorgeous.

Ikväll blir det  50-års kalas. Jag ska vara chaufför.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela