Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Paket från el Londres

Publicerad 2007-01-22 17:17:25 i Skriverier,

Idag har dagis haft planeringsdag, och eftersom jag bara är korttidsvikarie behövde jag inte vara med på det. Skönt med en dags extra ledighet. Bara 4 arbetsdagar denna vecka, sen har jag jobbat klart nästa vecka. Undrar vad det blir sen? Arbetssökning är inte min starka gren...

Fortfarande lock i örat och andningssvårigheter vid hosta... Going on my åttonde vecka nu.

Yeah, jag kommer att få ett paket från London snart! Ha ha, förra året lovade Gustaf mig att han skulle trycka upp pins att ha till försäljning, efter att jag påpekat för honom att jag gått omkring med mina egengjorda... Han lovade mig då att så fort han tryckt upp egna skulle jag få en :)
Idag frågade han mig så om min adress, så... - it´s on its way! Ha ha, lite roligt är det allt :)

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-01-24 21:28:04

Man ska alltså köra slut på Maja innan lunch så hon däckar... Hmm... Men hon borde ju alltid va slutkörd av allt sitt skrikande! Well well... D e ju förvånande att ingen våldsamt lagd människa därinne (nämner inga namn) testat att helt enkelt klubba henne än. Förresten! Om hon inte redan sagt d själv... Jennie tog sitt körkort idag! :D Så nu e vi tre chaufförer på vår eventuella roadtrip.. :)

Postat av: Bella

Publicerad 2007-01-24 22:19:04

Aa det får vi göra, men jag känner mig riktigt sugen nu iaf! It could be really nice.. :)

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela