Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Sjukdom

Publicerad 2007-02-26 09:34:38 i Skriverier,

Äntligen, äntligen, äntligen har jag fått läkartid. Bara 2 månader försent bara. Efter att hostan från hell kommit tillbaka, efter en vecka i dvala, tillsammans med hög feber i tre dagar, kunde de inte längre säga "du har inte hostat tillräckligt länge" (då hade jag hostat i en månad) eller "har du hostat såhär länge, kan du hosta ett tag till" (då var hostan inne på sin tredje månad) En släng av feber gör tydligen susen.
Men nu ska jag inte gnälla.

Tur att det har varit sjukt mycket fotboll på TV i helgen så att jag och min vän soffan har haft någonting att glo på. Eller glo... jag har snarare lyssnat. Har inte orkat haft upp ögonen. Bihålekrångel... Dessutom har jag varit så ineffektiv rent rörelsemässigt på dagarna, att när jag igårkväll skulle pallra mig upp till övervåningen, fick hjärtklappning. Underbart. Dessutom mår min redan dåliga ländrygg inte direkt prima av att ligga ner hela dagarna. Haha, fan vad synd det är om mig!

Men men, nu ska jag i allafall till läkaren om någon timme, så det blir nog bra tillslut.

Kommentarer

Postat av: Bella

Publicerad 2007-02-27 22:49:04

Herregud Slobo! Det låter ju som att du e färdig att läggas in!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela