Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Otroligt onödigt

Publicerad 2007-02-19 19:57:33 i Skriverier,

Har tillfälligt tagit mig ut ur min bloggdvala. Vet inte om det är för att jag haft för mycket, eller för lite att göra som jag inte skriver. Vanligtvis har jag tusen saker att berätta. Inte mycket nu. Skrivkramp? Jag skulle kunna dölja min oinspiration genom att knåpa ihop ett inlägg om skrivkramp... Men det är otroligt ointressant, så jag avstår.
Fick ett par mycket efterlängtade skor hem i brevlådan idag. Alltid något att rapportera om. Materialist, javisst.
Nu tog det stopp. Inspirationen tryter såhär vid åttasnåret. Kaffe, kanske?

Den lilla prinsessan ska heta Linnea.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela