Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Ingen feber!

Publicerad 2007-02-28 13:17:10 i Skriverier,

I feel like a brand new person! Febern har mig inte längre i sitt våld... Feberddrömmar är alltid lika intressanta. I helgen förvandlades jag till Michael Scofield och var på rymmen (i skogen, på en cykel med olika långa trampor...) Fascinerande. Jag hade dessutom en hantlangare som försåg mig med biljetter till en fotbollsmatch. Grymt smart att gå på fotboll när man är på rymmen.

Träffade mormor igår, nyss hemkommen från Kina. Trevligt. Hon hade köpt massa saker, så jag ska ta mig dit en dag och se om jag hittar något som faller mig i smaken. Hörde något om en vinröd schal...

Jag tror att jag ska göra en insats och ta och städa här hemma. Det orkar jag med. Lite schysst musik så går allt som en dans.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela