Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Fotbolls EM

Publicerad 2007-12-02 14:31:06 i Sport,

Idag lottades EM slutspelsgrupperna till sommarens fotbolls EM! Jag satt som klistrad och stirrade på Jürgen Klinsmanns hand... Resultatet blev:

Grupp D
Grekland
Sverige
Spanien
Ryssland

Det ser ganska bra ut. Vi hade kunnat hamna i en lättare grupp, men å andra sidan hade det kunnat sett betydligt mer skräckinjagande ut. Så till syvende och sist är det helt okej. Sverige spelar sin första match mot Grekland den 10 juni kl 20:45. Jag längtar redan. Bara ett halvår kvar...
Euro 2008

Annars har jag suttit med min hemtenta idag och jag börjar faktiskt så smått känna att den är klar. Lite finjustering behövs, men annars är den så gott som inlämningsbar. Riktigt skönt, med tanke på att jag nu har hela morgondagen på mig att riktigt fixa till den också. Ingen stress! Hallelujah.

Vad som är en aning jobbigare är att jag gått och blivit döv på ena örat. Det har kommit smygande under några dagar, som en förvarning liksom, ett dovt tryck i örat. Men när jag vaknade imorse kände jag på en gång: scheisse. Totalt lock i höger öra. Precis lagom till Kjellvanderspelningen ikväll dessutom. Men det blir nog bra ändå. Jag har ju alltid vänster öra att lyssna med.

Kommentarer

Postat av: Marie

Publicerad 2007-12-02 17:32:28

Jag har haft lock för vänster öra i två och en halv vecka nu. Var hos läkare, han såg inget konstigt utan sa att det ska gå över av sig själv. Kanske nått som går nu haha.

Vi ses ikväll!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela