Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

December 21

Publicerad 2007-12-21 12:48:48 i Skriverier,

Jeeses, det är bara tre dagar kvar till julafton! Fasiken vad fort december har ilat förbi. Ska iväg och inhandla lite julklappar om en stund. Blir nog bra. Fick idag reda på att jag klarade den senaste hemtentan, det var jäkligt skönt. Mindre rolig är nästa hemtenta som ska vara inlämnad den 4 januari. Den kan ta och dra något gammalt över sig. Fy fan för den.

Förra veckan var jag på julbord med pappa, brorsorna med fruar och Pannkakan. Vi åkte båt, MS Vindhem. Det är helt otroligt hur jäkla fint det är ute i skärgården. Man blir ju alldeles svag. Husen är helt fantastiskt fina, en del ser ut som hus bara ser ut i sagor. Jag tror att jag skulle gilla att bo på en liten ö någonstans, i ett sagohus.

Det fungerar visst inte att ladda upp bilder idag. Det får bli senare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela