Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Skolbänken igen

Publicerad 2007-08-21 18:37:41 i Skriverier,

Första dagen i nya (hög)skolan idag. Inskrivning. Det kändes helt surrealistiskt att återigen sitta i en föreläsningssal (en jävligt trång sådan!) och lyssna med halva örat på vad som sades därframme... Det kändes nästan som en utomkroppslig upplevelse. Kanske delvis på att jag fortfarande är inställd på att gå ett annat program. På fredag får jag veta hur det blir med det. Håller alla tummar jag kan. Annars kommer det bli tre långa år känns det som... Jeeses.
Skönt dock att jag bara behöva sitta på en buss (well, två) för att ta mig till skolan, istället för buss, pendeltåg och tunnelbana som förut. Alltid något positivt.

Fick äntligen hem en oerhört efterlängtad CD skiva idag. Lyckades hitta en svensk skivdistributör som hade importerat skivan (ges bara ut I Tyskland annars, varför kan man undra) Hallelujah! Nu ska jag lyssna sönder den.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela