Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Elefantdag

Publicerad 2007-08-20 16:00:13 i Skriverier,

Idag var en sån dag i provhytten man bara vill glömma. Inte ett enda plagg var fint på mig. Jag kände mig som en elefant. Fortsätter att inbilla mig själv att det är kläderna det är fel på och inte mig... Kan ju lura migsjälv ett tag till i allafall.

Imorgon är det skola igen. Hjälp. Det blir nog bra, men det är alltid lite nervigt att komma dit första dagen. Känner jag mig dessutom som jag gör idag blir det ingen trevlig dag... Jag får ta och rycka upp mig. Pepp pepp.

Sjukt roligt att City klarade av United igår. Svennis pissar på hela den engelska pressen. Med all rätt.

Nu ska jag gå och stärka mitt självförtroende, hur man nu gör det. Alkohol?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela