Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Seriös städning

Publicerad 2007-04-24 17:56:03 i Skriverier,

Halva eftermiddagen har jag städat mitt rum. På riktigt idag. Inte bara lite undanstädning. Nej, vi snackar röjning big time. Jag fyllde tre stora påsar med bara papper och gamla tidningar... Jag är av den sorten som tänker "ah, den här tidningen spar jag, den kan vara rolig att bläddra i om, eh fem år?" Men gör man någonsin det? Kollar, och faktiskt har nytta av, gamla tidningar? Nej, verkligen inte. Så nu åkte skiten ut. Tror att jag har två flyttlådor uppe på vinden fyllda med tidningar som även de ska åka ut inom en snar framtid. ´

Om två timmar är det derby på Råsunda - kom igen Gnaget!

Jag är helt såld på The Arks nya skiva, Prayer for the weekend. Hur kan man inte älska "Little dysfunk you"?

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela