Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

...och skorna var perfekta!

Publicerad 2006-09-25 23:18:56 i Skriverier,

I should be sleeping by now... Men jag var tvungen att kolla busstiderna till imorgon eftersom jag ska åka buss till jobbet, och då kan jag ju lika gärna titta in här en stund.
Idag fick jag de fina skorna som jag köpte på Tradera (shit, snabb leverans!). Åh, de är helt perfekta! Som gjutna. Till min stora häpnad hittade jag en nyutlagda CD skiva som jag har velat haft jagvetintehurlänge! Jag sket i att hålla på och buda, jag köpte den på en gång, kostade bara 70kr. Man måste passa på när någon väl läggs upp! Har jag sagt det förr? Well, de är rariteter... Just denna är i stort sett omöjlig att få tag på, om inte just någon snäll själ lägger ut den på internet, eftersom den är en limiterad utgåva, finns bara i 600 ex (och den trycktes för 9 år sedan dessutom...). Hallelujah!


Imorgon är det derby. Jag, Tess & Fredrik ska gå. Kommer bli grymt. Kom igen Gnaget!

Nä, nu måste jag lägga mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela