Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Jehovas...

Publicerad 2006-09-13 11:21:56 i Skriverier,

Nyss var två Jehovas vittne tjejer här och försökte värva mig... Igen. En av dem hade en likadan kjol som jag. Fast det vågade jag inte säga då jag såg framför mig hur hon då skulle ta detta som en tecken på att jag bjöd in dem på kaffe och bullar. Så jag höll tyst.

Fast jag är en sån som inte bara kan smälla igen dörren i folks ansikten, jag är alldeles för snäll för det. Men jag vill ändå inte stå och lyssna på deras predikningar i 15min, så hur gör man för att verka trevlig, men ändå få igen dörren snabbt? Jag har inte lärt mig det än, det är en konst som tar ett tag att lära har jag märkt.

Nästa gång kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela