Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Söndag

Publicerad 2006-10-15 23:06:30 i Skriverier,

Har inte orkat skriva på några dagar. Har helt enkelt inte tagit mig tid att sitta ner. Men nu sitter jag. På en söndagkväll. Mitt vikariat gick ut i fredags, så imorgon kan jag sova... Måste kolla på jobb.

I helgen blev det mera Ben&Jerrys:
glass
(båda är dock inte mina, bara den till höger...)

Är sur för att jag missade Kjellvander på Springfield (som firade 5-års jubileum), hade ingen koll på att han skulle spela där. Skit också. Aja, jag har faktiskt sett honom många gånger i år och det är farligt om det blir för mycket av det goda. Fast det hade ju varit kul att höra om han spelade några nya låtar... som "too afraid to make mistakes and bleed. You´re someone who means way too much to me..." Åh, den är så vacker! Längtar tills nya skivan kommer. Förhoppningsvis i år, men antagligen nästa?

Hoppas på att få ett paket hem i brevlådan imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela