Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Prison Break och Djungelvrål

Publicerad 2006-10-16 20:41:15 i Skriverier,

Idag har jag verkligen inte gjort en enda vettig sak. Borde söka en massa jobb, men just idag tog jag inte tag i det. Imorgon är en annan dag, som det heter.

Sitter och väntar på att Prison Break ska börja. Jag kan inte för mitt liv förstå varför sändningstiden har ändrats från 21:00 till 22:00. Helt idiotiskt. Otroligt onödigt. Men det är ju så spännade nu och har jag inte missat ett enda avsnitt tidigare tänker jag inte börja missa dem nu!
Men nya sändningstiden är fortfarande idiotisk.

Jag hoppades få ett paket hem i brevlådan idag, men icke. Det får ta och komma imorgon, annars blir jag lite putt faktiskt.

Nu ska jag dricka ett glas (bringare!) med iskallt vatten - håller på att törsta ihjäl efter att ha satt i mig alldeles för många Djungelvrål.
djungelvrål

Wohoo, bara 1h och 19 minuter kvar till Prison Break...

Kommentarer

Postat av: Linnea

Publicerad 2006-10-22 16:53:24

djungelvrål har jag inte ätit på länge, men blev riktigt sugen nu! ska nog springa till konsum!

Postat av: Emma

Publicerad 2006-10-23 16:04:24

Åh, gör det du - Djungelvrål kan man aldrig få för mycket av! :)

Postat av: Linnea

Publicerad 2006-10-25 19:46:04

ja, en stor påse djungelvrål blev det minsann:D

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela