Emmas bloggeri

"Nu vet du allt om ingenting, din jävla sopa" H.Hellström

Nya skor och Skinnarmo

Publicerad 2006-11-22 17:09:34 i Sport,

Jag har tagit ytterligare ett steg i min resa på comeback till fotbollen :) Idag köpte jag ett par innedojjor som förhoppningsvis ska vara skonsamma mot mina ömtåliga kroppsdelar... Hoppas att knät överlever detta. Hade ont i det igår, trots att jag inte hade gjort något. Bara gått. Ska bli otroligt spännande att se hur första träningspasset fortlöper. Jag kommer vara smidig som en elefant, stel, lite skraj och all bollmotorik kommer vara borta... Ha ha, 14 års träning som bortblåst! Men det kan jag ta, gladeligen, så länge knät inte säger upp sig.

Ikväll ska jag på ett föredrag som Ola Skinnarmo håller, det ska bli intressant!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Om

Min profilbild

Emma

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela